אחסון מתחת למדרגות: פתרון אחסון חכם שמוסיף צבע לבית

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

אחד משטחי האחסון הטובים והחשובים ביותר בבתים בעלי שתי קומות הוא שטח האחסון שמתחת לגרם המדרגות. גרם מדרגות הוא בעצם רצועה של בטון (או של חומר הגלם ממנו בנויות המדרגות), כשכל השטח מתחתיו הוא למעשה חלל ריק. למרבה ההפתעה, ישנם בתים בהם הקבלן עצמו לא חשב על השטח הזה כעל שטח אחסון ולא טרח ליצור גישה אליו, אבל במרבית הבתים הדו קומתיים, דווקא ישנו ייעוד ברור של אזור זה למטרות אחסון. השאלה היא איך אפשר לנצל שטח אחסון מתחת למדרגות בצורה הטובה ביותר ועל כך נדבר בשורות הבאות.

לא רק אחסון, גם גישה לחפצים המאוחסנים

בכל חלל שבו אתם עושים שימוש למטרת אחסון, ישנן שתי מטרות שאתם רוצים מאוד להקפיד עליהן. פעם אחת, אתם רוצים להבטיח שאתם מנצלים את שטח האחסון כמה שיותר טוב, קרי שאתם מצליחים להכניס לאותו חלל כמה שיותר פריטים. פעם שניה, אתם רוצים להבטיח שיש לכם גישה נוחה ומהירה לכל חפץ בתוך חלל האחסון. העניין הוא שלעיתים שתי המטרות האלה מתנגשות זו בזו וסותרות זו את זו, במיוחד כאשר מדובר בשטח אחסון מתחת למדרגות. במקום להשליך אל תוך האזור הזה את כל מה שאתם לא זקוקים לו כעת, בערימה אינסופית ולא מסודרת של חפצים, כדאי לתכנן נכון את אזור האחסון הזה ולהתאים אותו לאחסון של מגוון פריטים, כך שישמש אתכם בצורה חכמה ונכונה בביתכם.

איור מדפים ללא ברגים

תכנון שטח אחסון מתחת למדרגות

שטח האחסון שמתחת למדרגות הבית, יכול לשמש אתכם לאחסון מגוון רחב של פריטים. אתם יכולים להפוך אותו למזווה שבו אתם מאחסנים אוכל יבש ומשקאות ואתם יכולים להפוך אותו לשטח אחסון של כלי עבודה, פחי צבע, צידניות, אוהלים לקמפינג וכל פריט אחר שאמור להיות מאוחסן במקום סגור. עם תכנון נכון, תוכלו לנצל את אותו שטח אחסון לשתי המטרות גם יחד ולשם כך תזדקקו לעזרתו של נגר מקצועי, שיוכל לסייע לכם גם לבנות את פלטפורמות האחסון שתתקינו בתוך אותו חלל, אבל גם לתכנן אותו בצורה נכונה. תכנון זה צריך לאפשר לכם לנצל את כל גובה החלל הזה, מהרצפה ועד התקרה שלו ולהתאים לחפצים שונים בהתאם למידת הגישה הנדרשת לכם לכל אחד מהם. כך למשל, באזור בו אתם מאחסנים את המזון היבש והמשקאות, אתם רוצים גישה נוחה ומהירה לכל פריט ופריט, בעוד שהאזור בו אתם מאחסנים את פחי הצבע לצביעת הבית בשנה הבאה, אתם יכולים לוותר על הגישה הנוחה לטובת ניצול טוב יותר של שטח האחסון.
ראו גם: ארגז אחסון מתחת למיטה

תכנון חכם, אבל בעיקר מתוחכם

תכנון שטח אחסון מתחת למדרגות צריך להיות חכם, אבל בעיקר מתוחכם. במתוחכם הכוונה היא לפלטפורמות חזקות מספיק לשאת את החפצים המאוחסנים לאורך זמן, אבל גם ניידות ומודולריות, מה שיאפשר לכם גם לנצל את שטח האחסון העומד לרשותכם בצורה הטובה ביותר, אבל גם לשמור על רמה טובה של נגישות לכל אחד מהפריטים. לטובת תכנון מתוחכם כזה, ישנן טכניקות שונות לייצור של פלטפורמות האחסון, לרבות מדפים מסתובבים על ציר, מדפים על גלגלים, מדפים בתצורות שונות, המותאמות בדיוק למבנה של חלל האחסון וכן הלאה. כאמור, הדבר הנכון ביותר מבחינתכם לעשות הוא לפנות לנגר בבקשה לבנות עבורכם פתרונות אחסון מתחת למדרגות, ואתם תופתעו לגלות שישנם אינספור פתרונות שאתם בכלל לא מכירים ויכולים לעשות קסמים של ממש באותו השטח שעד היום לא הצלחתם לנצל אותו כנדרש וגם לא הצלחתם להשתמש בו כנדרש.

אחסון מדפים איור

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!