איך להתאים ארון אחסון לגינה ואיפה מומלץ לקנות?

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

אם יש לכם גינה, יש לכם את האופציה הטובה ביותר לייצר לעצמכם חלל אחסון גדול ומרווח שכנראה יוכל לתת לכם מענה לכל צרכי האחסון שלכם. יחד עם זאת, פתרון האחסון הזה צריך לעמוד בכמה תנאים שמהם פטור לחלוטין חלל אחסון בתוך הבית. מהם פתרונות האחסון הקיימים לגינה? האם ארון אחסון לגינה יכול לספק לכם את הפתרון הנדרש? מאילו חומרי גלם ניתן לבנות את פתרון האחסון לגינה והאם אפשר להשתמש גם בעץ? על שאלות אלו ועוד, נענה ממש כאן בשורות הבאות.

ארון אחסון בגינה, אחסון בחוץ

הגינה שלכם היא כאמור שטח מצוין לבניית פתרון אחסון לבית, שישמש לכל צרכי האחסון שלכם בבית. יחד עם זאת, פתרון האחסון הזה צריך להיות א' מתאים לשטח הגינה, כך שלא ישתלט על הגינה כולה ויותיר לכם מרחב מספיק גם כדי ליהנות ממנה וב' עמיד בפני פגעי מזג האוויר. למעשה, אחד הנושאים המרכזיים שאתם חייבים לכסות בבחירת האפשרות של ארון אחסון לגינה הוא הנושא של עמידות בפני מזג אוויר. עמידות זו צריכה להתקיים ביחס לרוחות חזקות, ביחס לגשם בלתי פוסק, ביחס לקרינת שמש בלתי פוסקת ואפילו ביחס לשלג ולברד. מעבר לכך, אתם רוצים גם לוודא שהארון שלכם יהיה אטום לחלוטין בכדי למנוע כניסה של מזיקים שיפגעו בפריטים המאוחסנים בארון ואולי גם יציבו סכנה עבורכם, במקרה של מזיקים מסוכנים.

מחסנאי קבלן

אז מהו הארון אחסון שמתאים לגינה שלכם?

ובכן, אחסון בגינה יכול להתבצע באמצעות מספר פתרונות שאחד השכיחים שבהם הוא מחסן לגינה. מחסן זה מיוצר בדרך כלל מפח או מעץ והוא מעוצב ומתוכנן בכדי לעמוד בכל האתגרים שמעמידים בפניו תנאי החוץ. יחד עם זאת, לא בכל גינה ניתן להציב מחסן גדול ולא בכל בית גם צריך מחסן כל כך גדול כזה. במקרים רבים, פשוט נדרש ארון אחסון לגינה שיכול להשלים את כל מרחב האחסון שלכם בבית ולתת לכם את הפתרון החסר עבור פריטים שונים שעד כה לא מצאתם עבורם שטח אחסון. ארון אחסון לגינה יכול להיות ארון פלסטיק פשוט שתוכלו לקנות בכל חנות למוצרי בית, אם כי זה לא בדיוק הארון שיוכל לספק לכם את הפתרון המיטבי, לא בשטח האחסון, לא בניצול השטח הזה, לא בעמידות בפני רוחות ולעיתים גם לא באיטום מספק כנגד גשם ולחות.
אם אתם רוצים ארון אחסון לגינה שבו תוכלו לאחסן כל דבר מבלי לחשוש לגורל החפצים השמורים בו, כדאי להזמין ארון כזה אצל נגר ובהתאמה אישית לצרכים שלכם. ארון עץ הוא גם ארון שיכול להתאים מאוד בעיצוב שלו למרחב הגינה וגם נהנה מהגנה מצוינת מפני מזג האוויר ומפני רוחות חזקות במיוחד. את הארון תוכלו לתכנן בשלל צורות עם חלוקה משתנה של המדפים ואפילו שילוב של אלמנטים מודולריים שיאפשרו לכם להשיג ניצולת מרבית של שטח האחסון. יחד עם זאת, עץ הוא לחלוטין לא חומר הגלם היחיד שאפשר לבנות ממנו ארון אחסון לגינה.

ראו גם: אחסון מתחת למדרגות

ישנם כיום גם ארונות פח מצוינים שיעניקו לכם מרחב אחסון חזק, יציב ואטום לחלוטין ואפילו מספר דגמים של ארונות פלסטיק, עומדים או שוכבים שיוכלו לספק לכם פתרון נהדר. למעשה, ישנם בשוק כמה וכמה פתרונות אחסון מצוינים לגינה, שתוכננו למודולריות מקסימלית ובהתאמה לאתגרי החוץ שבהם צריך לעמוד הארון. את הארון ניתן להזמין כדגם מדף זמין As is או בהתאמה אישית על פי הצרכים שלכם ועל פי המגבלות שבהן אתם צריכים לעמוד בהתאם לשטח הגינה שלכם.

אם יש לכם גינה, אתם יכולים לנצל אותה לצורך הוספת שטח אחסון לבית ומן הסתם אתם כבר מבינים את זה. השאלה היא האם נכון לבנות מחסן גדול שיגרע שטח גדול מהגינה שלכם, או שאפשר פשוט להזמין ארון לגינה, שיספק מענה מספק לצרכי האחסון שלכם. ובכן, את זה אתם צריכים להחליט בעצמכם אבל בשורות הבאות נסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה בכך שנסביר לכם את האפשרויות להתקנת ארון אחסון לגינה, שאולי יספק לכם את פתרון האחסון העדיף לכם.

עובד מחסן מסתכל על מדפים תעשייתים

ארון לגינה – תנאי בסיס

לפני שנתאר את אפשרויות התצורה שעומדות לרשותכם בהזמנת ארון לגינה, חשוב להסביר תחילה את מאפייני היסוד שחייב לעמוד בהם כל ארון אחסון לגינה. ארון שאתם מציבים בגינה שלכם הוא למעשה ארון שחשוף לחלוטין לפגעי מזג האוויר. הוא סופג קרינת שמש ישירה ורציפה, הוא צריך לעמוד ברוחות חזקות, בגשמים ובלחות קבועה שנמצאת כל הזמן באוויר. המשמעות היא שארון כזה צריך לדעת קודם כל להגן על התכולה שלו ואחר כך גם להגן על עצמו מפני פגעי מזג האוויר הללו. ארון כזה יכול להיות מיוצר גם מעץ, גם מפלסטיק וגם ממתכת, אבל בכל אחד מן המקרים חשוב לוודא את מידת העמידות שלו, וזו יכולה להשתנות מדגם לדגם.
ראו גם: ארגזי פלסטיק לאחסון

תצורות שונות של ארון לגינה

אחרי שאמרנו את זה, סביר להניח שמה שיותר מטריד אתכם כעת הוא נפח האחסון. מן הסתם, אתם מחפשים פתרון אחסון לגינה כדי להגדיל את שטח האחסון שעומד לרשותכם והשאלה היא האם אתם צריכים נפח אחסון של מחסן גדול או שאפשר לרכז את הכל בתוך ארון לגינה. ובכן, פרט לשתי האפשרויות הללו, ישנה אפשרות נוספת המבוססת על תצורות ושילובים שונים של ארונות לגינה. אפשרות זו מאפשרת לכם למעשה לפרוש מספר ארונות, זה לצד זה, כשהם צמודים לקיר החיצוני של המבנה, ויודעים יחד לספק לכם נפח אחסון ויעילות אחסון גבוהים הרבה יותר מאשר מחסן שגורע שטח משמעותי מהגינה שלכם.
את האפשרות הזאת, למרבה ההפתעה, לא מכירים הרבה אנשים. בדרך כלל הבחירה היא בין מחסן גדול ובין ארון קטן ולא כך הוא. שילוב של מספר ארונות לגינה, זה לצד זה, מאפשר לכם ליצור נפח אחסון גדול יותר מאשר מחסן מרכזי וגם תצורת אחסון יעילה הרבה יותר עם נגישות גבוהה וקלה לכל הפריטים המאוחסנים בכל ארון גינה כזה. למעשה, סביר להניח שאם תבחרו באפשרות הזאת, לאורך זמן תוכלו להבין שקיבלתם את ההחלטה הנכונה ביותר.

ארון לגינה

כמה עולה ארון לגינה?

ובכן, עלות ארון לגינה יכולה להשתנות מאוד בין הדגמים השונים של ארונות גינה. ארונות עץ הם בדרך כלל היקרים ביותר, שכן הם חייבים להיבנות מעץ מלא ולכלול סט שלם של חומרים ועבודות לאיטום וגימור של העץ בכדי להעניק לו הגנה מלאה מפני פגעי מזג האוויר. ארונות המתכת הם האופציה היותר זולה בהיבט זה, אבל אם אתם מחפשים את הפתרון הזול ביותר מבין כלל האפשרויות, ארונות פלסטיק היא האפשרות המתאימה לכם. בכל מקרה, בכל דגם שאתם בוחרים, שימו לב שהדגם מספק לכם איטום מלא מפני חדירה, לא רק של מי גשמים, אלא של לחות שיכולה בעצמה להרוס את כל תכולת הארון ללא איטום מתאים. כמו כן, ודאו שהארון עצמו מוגן מפני פגעי מזג האוויר. במקרה של פלסטיק מדובר בהגנה טבעית ובמקרה של עץ ומתכת חשוב לוודא שמיושמים שכבות של צבע וחומרי איטום ומגן, הן בצד הפנימי והן בצד החיצוני של הארון. למידע נוסף, השאירו פרטים באתר שלנו.

מדפי אלומיניום מודולריים לבית או למשרד

אז מה היה לנו בכתבה:

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!