ארון זכוכית: פתרון אחסון מעוצב לבית

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

ארונות הם למעשה פריטי ריהוט המשמשים אותנו לאחסון. בבית טיפוסי אפשר למצוא סוגים שונים של ארונות, הנבדלים זה מזה בגודלם, בחומר הגלם ממנו הם מיוצרים, במספר וגודל התאים שבתוכם וכן הלאה. לכאורה מדובר בפרט מידע טריוויאלי וחסר משמעות, אבל פרט מידע זה הופך לחשוב במיוחד כאשר מדובר במקרה הפרטי של ארון זכוכית. אז לאילו שימושים נועדו ארונות זכוכית? האם ארונות זכוכית יכולים להיות מסוכנים? היכן אפשר להזמין ארונות זכוכית? על שאלות אלו ועוד, תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

מחסנאי קבלן

ארונות כפריטי אחסון

כפי שאמרנו קודם לכן, אחד מאמצעי האחסון השכיחים והנפוצים ביותר הם ארונות. יחד עם זאת, ארונות יכולים לשמש גם למטרות נוספות והמרכזית שבהן היא תצוגה. ישנם פריטים שאותם אנו צריכים לאחסון במקום מסוים בבית או בבית העסק, אבל במקביל אנו גם רוצים להציג אותם כלפי חוץ כחלק מהאסתטיקה הכוללת. כך למשל, כלי זכוכית וקריסטל שאנחנו יכולים לאחסן בארון אבל גם יכולים להיעזר במראה היפה שלהם בכדי להציג אותם כלפי חוץ כחלק מהעיצוב הכולל של החלל בו מוצב הארון. בחדרי אמבטיה למשל, נהוג לאחסן את המגבות בארונות זכוכית וליהנות מהצבעוניות או מהמראה המרגיע של מגבות המוערמות זו על גבי זו, גם אם כולן באותו הגוון בדיוק. ארונות לצרכי תצוגה שכיחים במיוחד כידוע בעולם הקמעונאי בו נעשה שימוש רב במדפי זכוכית וארונות זכוכית בכדי להשיג מקסימום חשיפה להצגת המוצרים בחנות. בכל המקרים הללו, הופכת האופציה של ארון זכוכית לאופציה המתאימה שעונה גם על צרכי האחסון וגם על צרכי התצוגה.

ארון זכוכית – לא בכל מקרה

יחד עם זאת, ארון זכוכית הוא ארון בעל מגבלות. ארון זכוכית הוא ארון עמיד מאוד בלחות גבוהה, אבל הוא יכול להיות מאוד פגיע בסביבה של רוחות חזקות. ארון זכוכית הוא גם, באופן טבעי, שביר יותר מארון עץ או ארון מתכת ולכן לא נרצה להשתמש בו לאחסון פריטים כבדים או כאלה שיכולים לגרום לשברים או אפילו סדקים, עם תנועה קצת לא נכונה של הפריטים בפנים. כך למשל, ארון זכוכית זה ממש לא סוג הארון המומלץ לאחסון כלי עבודה. ארון זכוכית הוא גם לא הארון המתאים כאשר הפריטים שאנחנו מייעדים לו הם פריטים שאנחנו רוצים לשמור בפרטיות או שהאסתטיקה שלהם היא לא ממש כזאת שיכולה לייצר לנו ערך כאשר הם מוצגים לראווה כלפי חוץ. כך למשל, לא משנה כמה יפים הבגדים שלכם, את הבגדים האלה אתם רוצים לשמור בצורה פרטית ולבטח לא להפוך אותם למוצג ראווה שאינו מתאים בדרך כלל לאף סביבה עיצובית. אותו כנ"ל לגבי ציוד משרדי, ציוד לעבודות בית ופריטים שונים שבדרך כלל נרצה לאחסן למשל בארון שירות.

איפה קונים ארון זכוכית?

ארונות זכוכית מיוצרים היום בדרך כלל אצל אנשי מקצוע שמתמחים דווקא בחומר הגלם ממנו עשוי שלד הארון. כך למשל, ישנם ארונות זכוכית בעלי שלד מתכת כמו אלומיניום בעוד אחרים מיוצרים על בסיס שלד מעץ. את ארון הזכוכית הרצוי לכם תוכלו להזמין מאיש המקצוע המתאים בהתאמה. יחד עם זאת, ישנם בתי עסק המתמחים בתחום של ארונות זכוכית או בתי עסק המתמחים בתחום הריהוט או התצוגה לעסקים, ואצלם תוכלו למצוא ארון זכוכית במגוון רחב של גדלים, עיצובים ופרופורציות. שימו לב שארונות זכוכית הם פריטי עיצוב חשובים ולכן חשוב מאוד לבחון גם את הדגם המתאים לסביבה העיצובית בה אתם רוצים להציב את הארון ולא רק את האסתטיקה של הדגם עצמו בפני עצמו. השאירו פרטים באתר ונשמח להתאים לכם ארון זכוכית מעוצב לכל מטרה

מחסנאי קבלן

אז מה היה לנו בכתבה:

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!