כוננית מתכת – גימור מושלם במחיר אטרקטיבי

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

מתקני אחסון הם פריט חובה בכל בית, משרד, מפעל, מוסד וכן הלאה. אנו משתמשים במתקני האחסון באופן יומיומי ותמיד מתלוננים שאין לנו מספיק שטח אחסון. המילה האחרונה בתחום האחסון שייכת היום למערכות מידוף עשויות מתכת. כוננית מתכת תהיה תוספת שימושית, נוחה ומעוצבת לכל מתחם. אם אתם מחפשים את הדרך להפוך את הבית או המשרד למסודרים יותר – הגעתם למקום הנכון. אנו נסקור כאן את היתרונות של מתקני המתכת ונסביר היכן כדאי להתקין אותם ומתי.

מתי כדאי להעדיף כוננית מתכת על פני עץ?

המתכת ידועה כחומר גלם חזק ועמיד בהשוואה לעץ או פלסטיק. כוננית מתכת מצליחה לשאת משקל רב יותר ומגלה עמידות בפני לחותמגירות מתכת עתיקות מברזל ורטיבות. אם אתם מתלבטים בין כוננית מתכת לבין דגמים עשויים פלסטיק או עץ, כדאי לכם לדעת שהפלסטיק אינו מתאים למשקלים כבדים והעץ פחות מתאים לאזורים לחים. מדפים עשויים מתכת יהיו העמידים ביותר כך שמדובר בהשקעה לטווח הארוך. ציפוי חדיש הופך את המדפים לעמידים בפני חלודה כך שאין כל סיבה לחשוש. אם עדיין לא השתכנעתם לבחור במתכת על פני עץ או פלסטיק, נציין שהמתכת גם עמידה בפני טמפרטורות גבוהות ואש.

כמה כונניות מתכת כדאי לרכוש?

את מספר הכונניות נקבע מתוך מטרה לנצל נכון את כל השטח הקיים. אם נעשה זאת אתם תיהנו משטח אחסון רב ותצליחו לשמור בקלות על סדר וארגון. השלב הראשון יהיה מדידה מדויקת של השטח בו תרצו להציב את הכוננית תוך התייחסות למידות גובה, רוחב, עומק, מיקום של חלונות, מיקום של דלתות ומרחב תנועה מבוקש. בהתאם לצורך שלכם ולגודל המתחם תתאפשר התקנה של מספר כונניות צמודות זו לזו. תבחרו בכמות כונניות שתואמת את הצרכים שלכם היום, מחר וגם בעוד שנתיים. תמיד כדאי להסדיר מעט יותר שטח אחסון מהנדרש (אתם תמצאו לו שימוש).

מה אפשר לאחסן על כונניות מתכת?

כוננית מתכת ידועה כמתקן אחסון חזק ועמיד עם כושר נשיאה גבוה. מתקני מדפים עשויים מתכת משמשים היום מפעלים, מוסדות תעשייה, משרדים ובתים פרטיים בכל רחבי העולם. אפשר לאחסן על הכונניות הכול החל ממוצרי מזון ועד כלי עבודה, מזון לבעלי חיים, פריטי טקסטיל וחפצים אישיים. כל עוד אתם מתאימים את המשקל הכולל של הפריטים ליכולת הנשיאה של הכוננית, אין הגבלה על סוג הפריטים.

מה עושים בשביל למנוע חלודה?

כל עוד רכשתם כוננית מתכת בדגם חדש, אין לכם סיבה לחשוש. המתכת בדגמים החדשים מצופה עם ציפוי שמונע כל מגע בינה לבין האוויר ואינו מאפשר כך את תהליכי החמצון. מדפי המתכת החדשים אינם מחלידים גם כאשר הם חשופים ללחות ואינם דורשים תחזוקה. הניקוי מתבצע באמצעות מטלית לחה.

כיצד מתבצעת ההתקנה?

על מנת להתקין בצורה נכונה ובטיחותית כוננית מתכת עליכם לשים דגש על מידות החדר, הגובה של המדפים/התאים, הכמות שלכוננית מתכת למשרד ולעסק המדפים/התאים, שיטת ההרכבה, העומק של הכוננית והתנאים בשטח. בטרם נתחיל בהתקנה נמדוד שוב את השטח ונתכנן את העבודה שלב אחר שלב. נוודא שיש ברשותנו את כל הכלים הדרושים, נסלק מהמתחם מפגעי בטיחות שעלולים לסכן אותנו ונתחיל בעבודה. בהעדר ניסיון ספציפי בהתקנת מתקני אחסון עשויים מתכת כדאי לפנות אל איש מקצוע.

מחיר משתלם למתקני אחסון ממתכת – כדאי לדעת!

אחד היתרונות הבולטים במתקני אחסון עשויים מתכת הוא שימוש ארוך טווח. כאשר אתם בוחרים במתכת אתם חוסכים לעצמכם את הצורך להחליף את מתקן באחסון בעתיד. כוננית מתכת שנעשה בה שימוש נכון תשמש אתכם גם בעוד 10 שנים. הבחירה במתכת פרקטית, חסכונית ונכונה.

 

ארון לגינה

אז מה היה לנו בכתבה:

constructor
עצות להצלחת פרויקט תמא 38

תכנית המתאר הארצית תמ"א 38/1, שנכנסה לתוקפה בשנת 2005, נועדה לספק הגנה לדיירים באמצעות חיזוק מבנים ישנים שאינם עומדים בתקן רעידות האדמה. התוכנית מעניקה תמריצים כלכליים לדיירים וליזמים על מנת לקדם פרויקטים של שיפוץ וחידוש מבנים שנבנו לפני כניסתו לתוקף של תקן 413 בשנת 1980.

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!