מדפי מתכת לניהול אפקטיבי ויעיל (מגדיל את הרווחים!)

מחירים ללא תחרות! תנסו אותנו ותגלו!

אם אתם מחפשים מערכת מדפים עמידה עם כושר נשיאה רב ועיצוב מודרני – מדפי מתכת איכותיים יהיו בחירה נכונה. מדפים עשויים מתכת מתאימים למפעלים, מחסני מזון, רשתות ביגוד, מרכזי בריאות, ספריות וגם למחסנים ביתיים. בכל מחסן בו נדרש כושר נשיאה רב נבחר במתכת. אנו נציג כאן את היתרונות של מדפי המתכת וגם את החסרונות על מנת לאפשר לכם לבחור נכון במערכת המידוף שמתאימה לכם.

איך מערכת המדפים במחסן משפיעה על העסק כולו?

ניהול נכון של עסק בא לידי ביטוי בפרטים הקטנים והגדולים. על מנהל מקצועי לראות את העסק כולו כמכלול אחד שלם ולהבין אתפתרונות אחסון לבית כגון מדפים מודולריים החשיבות של המחסן. מערכת מדפים יעילה ונוחה היא המפתח לסדר וארגון במחסן ובהמשך גם בעסק כולו. המחסן הוא המקום בו מאוחסנים כלי עבודה, ציוד עבודה שוטף, חומרי גלם ומוצרים מוגמרים. ההשקעה שלכם במערכת מדפים איכותית ועמידה תבוא לידי ביטוי באפשרות לשנות את המיקום של המדפים בהתאם לצורך, בסידור מהיר של סחורה ובשליפה מהירה של פריטים. בסופו של דבר מחסן מסודר יאפשר לכם לספק שירות טוב יותר ומהיר לכלל הלקוחות.

מערכת מדפי מתכת בהתאמה אישית

כיום כאשר מדפי מתכת מיוצרים בהתאמה אישית למבנה של המחסן ולצרכים של העסק (סוג הסחורה ואופי העבודה) – אין סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר. מדפים למחסן לא מחליפים בכל שנה וגם לא בכל 5 שנים, המדפים שאתם רוכשים כעת עתידים לשמש אתכם למשך 10 שנים לפחות. מערכת המדפים מותאמת באופן אישי ללקוח לאחר הגדרה מדויקת של הצרכים, הציפיות, המטרות והתנאים בשטח. ניתן לבחור בהתאם לצורך במדפים שמתאימים למשקלים קלים עד בינוניים או במדפים שמיועדים למשקלים כבדים עד כבדים מאוד.

שימו לב, מערכות מדפי המתכת שמיועדות למשקלים קלים עד בינוניים כוללות קליפסים ייעודיים שמאפשרים פירוק והרכבה מחדש של המדפים בהתאם לצורך. כך למשל, במידה ונדרש כעת רווח גדול יותר בין המדפים, אפשר יהיה למקם אותם מחדש בתוך מספר דקות.

אלו מדפים הם החזקים ביותר?

מדפי מתכת מותקנים לרוב על הקיר כולו כך שכל השטח מנוצל היטב. השימוש במתכת מבטיח עמידות בכל מזג אוויר (גם לחות), יכולת נשיאת משקל רב לאורך זמן וניקוי קל. המידות של מערכת המדפים נקבעות בהתאם לתנאים בשטח תוך יצירת מעברים רחבים שיאפשרו בעתיד מעבר של מלגזה. על מנת להבטיח גישה נוחה אל כל המדפים נתאם גם התקנת סולם בטיחותי. את מדפי המתכת אפשר להזמין היום במגוון צבעים ובמשך השנים גם לצבוע מחדש לקבלת מראה מעוצב ומודרני.

איך מדפי מתכת מודולריים יעזרו לכם למכור יותר מוצרים?

כל בעל חנות יודע שהמיקום של המוצרים בחנות משפיע על המכירות. בכל חנות ישנם מדפים שזוכים לחשיפה רבה ואזורים בהם מוצריםמדפי אחסון מודולריים ממתכת איור נמכרים במהרה גם כאשר הם אינם האיכותיים ביותר או זולים. עיצוב נכון של החנות מגדיל את הסיכוי שהלקוחות יתפתו לרכוש מוצרים שלא נכללו מראש ברשימת הקניות שלהם.

מדפי מתכת מודולריים מאפשרים התאמה אישית מהירה של המדפים לצורך הנוכחי שלכם. עם מדפים מודולריים ניתן לשנות בכל רגע את גובה המדף בהתאם לגודל של המוצר. החופש לסדר מחדש את מערכת המדפים בהתאם לצרכי הרגע מהווה יתרון משמעותי. בחירה במדפים מודולריים שמאפשרת התאמה אישית עתידה לחסוך לכם כסף. במקום להחליף את כל סט המדפים כאשר גודל המוצרים משתנה, אתם תוכלו רק לסדר אותם מחדש.

סוגים של מדפי מתכת שכדאי להכיר – אל תקנו לפני שתקראו!

בישראל קיימים היום 3 סוגים עיקריים של מדפים : מידוף כבד, מידוף קל, מידוף מודולרי. המידוף הכבד מיועד לאחסון של משקלים גבוהים. אלו הם מדפים שמסוגלים לשאת סחורה כבדה לאורך זמן וניתן למצוא אותם במפעלים, מחסנים תעשייתיים ובמחסנים של עסקים גדולים. מדפי מתכת למשקלים כבדים מתאימים לשימוש יומיומי. המידוף הקל מסוגל לשאת משקל כולל של 100-500 ק"ג לכל מדף. המערכת הקלה ניתנת להרכבה מהירה ונוחה לשינוע.

המילה האחרונה בתחום המידוף שייכת למדפים מודולריים אותם אפשר יהיה להזמין בכל רוחב, גודל וגובה. מערכת המדפים ניתנת להתאמה אישית לכל חלל כך שאפשר יהיה לסדר עליהם מוצרים במשקלים שונים, גדלים משתנים ולהפעיל עליהם עומס משמעותי. מערכת מידוף מודולרית היא המפתח לניצול נכון של כל השטח הקיים במחסן.

מתי כדאי לבחור דווקא מדפים מודולריים?

כעת אחרי שאתם מודעים ליתרון הגדול של המדפים המודולריים תרצו בוודאי למהר להזמין לעצמכם סט מלא למחסן. רגע לפני שאתם ממהרים לבצע הזמנה במחיר אטרקטיבי כדאי לעצור לרגע, להגדיר את הצרכים שלכם ולהכיר את סוגי המדפים. עם מדפים מודולריים אתם לא מגבילים את עצמכם להתקנה של כל מדף במקום קבוע תוך שמירה על רווח קבוע בין המדפים במחסן כולו. ההבדלים בין סוגי המדפים באים לידי ביטוי בכושר הנשיאה של המדף, ברוחב של המדפים, בחומר הגלם ובסגנון העיצוב.

איזה כושר נשיאה כדאי לבחור?

איש לא דורש מכם לנבא כרגע מראש את המשקל של הסחורה שלכם בשנים הבאות, אך אתם כן נדרשים לבחור מראש במדפים בעלימדפי אלומיניום תעשייתיים לאחסון כושר נשיאה קל עד בינוני או במדפים שמיועדים למשקלים גבוהים. כך למשל, אם אתם מנהלים חנות למוצרים לבעלי חיים ועליכם לאחסן במדפים באופן קבוע מארזים של מזון לכלבים במשקל של 10 קילוגרם ומעלה או מארזי חול לחתולים במשקל של 15 קילוגרם ומעלה – הבחירה הנכונה תהיה מדפי מתכת שמיועדים למשקלים גבוהים. בחירה במדפים שמיועדים למשקל קל עד בינוני מתאימה לחברות בתחום האופנה, צעצועים ועוד.

יתרונות של מדפי מתכת

אחד היתרונות העיקריים בבחירת חומר גם חזק כמו מתכת הוא עמידות. מדפים עשויים מתכת מתאימים לאחסון ותצוגה של ציוד רגיש ופריטים כבדים. הבחירה במתכת מבטיחה התאמה מלאה לאקלים הישראלי ולתנאי מזג אוויר קיצוניים. הדגמים החדשים ידועים באורך חיים ארוך, אינם סופגים ריחות ועמידים מפני קורוזיה. המתכת החדישה דוחה לחות ונוחה לניקוי. כיום, מדפים עשויים מתכת מהווים את פתרון המידוף הטוב ביותר. מדפים מודולריים עשויים מתכת הם הבחירה הראשונה של רוב בעלי העסקים והמחסנאים.

קריטריונים לבחירת מדפים

  1. התאמה לגודל המחסן/החדר (ניצול מיטבי של החלל)
  2. מענה מלא לצרכי האחסון
  3. כושר נשיאה שתואם את משקל הסחורה
  4. עיצוב מודרני
  5. חומר גלם איכותי ועמיד
  6. שימוש נוח ובטיחותי
  7. מחיר הוגן
  8. בקרת מכון התקנים שמעידה על קבלת כל האישורים הנדרשים

על מערכת המדפים החדשה שלכם להתאים לסביבת העבודה, לתנאים בשטח, לעובדים/ללקוחות ובעיקר, למוצרים אותם נרצה לאחסן. עליכם לבצע בחירה מושכלת שמתבססת על מחקר מקיף והגדרה מדויקת של הצרכים והציפיות שלכם היום, בעוד שנה וגם בעוד 5 שנים. תצליחו לבחור נכון רק כאשר תדעו להגדיר את התפקיד של המדפים ואת סדר העדיפויות שלכם. קיימות מערכות מידוף שמתאימות למוצרי טקסטיל, מערכות שמיועדות לאחסון מוצרי מזון, מערכות שמתאימות לחנויות (ידידותיות ללקוח) וגם מערכות מידוף שמתאימות למחסן הביתי. התייעצו עם איש מקצוע בטרם הבחירה ותצליחו להבטיח נגישות מלאה, סביבת עבודה בטיחותית, עיצוב מודרני, שימוש ארוך טווח וגידול ברווחים.

מדפי אלומיניום מודולריים לבית או למשרד

אז מה היה לנו בכתבה:

constructor
עצות להצלחת פרויקט תמא 38

תכנית המתאר הארצית תמ"א 38/1, שנכנסה לתוקפה בשנת 2005, נועדה לספק הגנה לדיירים באמצעות חיזוק מבנים ישנים שאינם עומדים בתקן רעידות האדמה. התוכנית מעניקה תמריצים כלכליים לדיירים וליזמים על מנת לקדם פרויקטים של שיפוץ וחידוש מבנים שנבנו לפני כניסתו לתוקף של תקן 413 בשנת 1980.

תריס אלומיניום
מקסום השטח-פתרונות אחסון חלונות אלומיניום חדשניים

כשמדובר במקסום מקום בבית או במשרד, שימוש בפתרונות אחסון לחלונות אלומיניום יכול להיות מחליף משחק. אפשרויות האחסון החדשניות הללו מנצלות את המרחב שסביב חלונות שאליו מתעלמים לעתים קרובות כדי לספק פתרונות אחסון פונקציונליים ומסוגננים.

התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!